Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0019412 xknid^"
  1. BOKOVÁ, Jana. Harmonizácia legislatívy EÚ v oblasti reklamy ako významnej súčasti komunikačného mixu : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 45 s.
    kniha

    kniha

  2. KÁAN, Jozef. Výrobková politika v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 52 s.
    kniha

    kniha

  3. KRAJČÍKOVÁ, Etela. Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company) : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 52 s.
    kniha

    kniha

  4. VRLÁKOVÁ, Veronika. Význam spoločenskej zodpovednosti v podnikaní firiem pôsobiacich na trhoch Európskej únie (aplikácia na firmu Holcim) : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 55 s.
    kniha

    kniha

  5. PASTIRČÁKOVÁ, Jana. Regulácia reklamy v rámci EÚ : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 45 s.
    kniha

    kniha

  6. LAZAROVÁ, Romana. Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 55 s.
    kniha

    kniha

  7. KULIŠKA, Tomáš. Stupne internacionalizácie ako súčasť medzinárodného posobenia firmy v EÚ : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 38 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.