Výsledky vyhľadávania
- BOKOVÁ, Jana. Harmonizácia legislatívy EÚ v oblasti reklamy ako významnej súčasti komunikačného mixu : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 45 s.
- KÁAN, Jozef. Výrobková politika v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 52 s.
- KRAJČÍKOVÁ, Etela. Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company) : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 52 s.
- VRLÁKOVÁ, Veronika. Význam spoločenskej zodpovednosti v podnikaní firiem pôsobiacich na trhoch Európskej únie (aplikácia na firmu Holcim) : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 55 s.
- PASTIRČÁKOVÁ, Jana. Regulácia reklamy v rámci EÚ : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 45 s.
- LAZAROVÁ, Romana. Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 55 s.
- KULIŠKA, Tomáš. Stupne internacionalizácie ako súčasť medzinárodného posobenia firmy v EÚ : bakalárska práca. Škol. Nora Farkašová. Bratislava, 2009. 38 s.