Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0020267 xpca^"
  1. KUCHTA, Martin. Identifikácia a optimalizácia zdrojov návštevnosti webstránky : monografia. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Radek Tahal. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 131 s. [6,89 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5063-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  2. BAUMÖHL, Eduard et al. Manažérske rozhodovanie v marketingu. Recenzenti: Radek Tahal, Aneta Vančová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 124 s. [7,39 AH]. ISBN 978-80-225-5060-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. HANULÁKOVÁ, Eva - HULA, Róbert - ŠÁŠKY, Michael. NEURO : Modern Approach to Economics Disciplines. Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Radek Tahal, Aneta Vančová. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2022. 192 s. [10 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-3-96595-030-6.
  4. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Úvod do výskumu trhu. Recenzovali Dagmar Lesáková, Margita Mesárošová, Radek Tahal. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 315 s. [21,93 AH]. Economics. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-95-4. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 12, z toho voľných 0, prezenčne 6, dĺžka fronty rezervácií 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.