Výsledky vyhľadávania

  1. ZÁHORSKÁ, Barbora. Nákupné správanie mileniálov : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2020. 77 s.
    kniha

    kniha

  2. BLAHOVIČ, František. Marketingová stratégia novej športovej značky oblečenia : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2018. 37 s.
    kniha

    kniha

  3. ONDRUŠKA, Marek. Vytvorenie biznis modelu pre startup : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2017. 91 s.
    kniha

    kniha

  4. ĽUBA, Maroš. Regionálny rozvoj Hornej Oravy s využitím marketingových nástojov : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2017. 79 s.
    kniha

    kniha

  5. SVATENÁ, Adela. Marketingová stratégia pre kaviareň spojenú s kníhkupectvom : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2017. 53 s.
    kniha

    kniha

  6. MOKRYŠOVÁ, Gabriela. Fungovanie startup podnikania na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2017. 60 s.
    kniha

    kniha

  7. DOLGOŠ, Gregor. Marketingová stratégia športovo-vzdelávacej akadémie : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2017. 49 s.
    kniha

    kniha

  8. MOUANDOVÁ, Miriama. Marketing lokálnej módnej značky : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2017. 75 s.
    kniha

    kniha

  9. RYBÁROVÁ, Michaela. Marketingová komunikácia kozmetického salónu : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2017. 103 s.
    kniha

    kniha

  10. SOTÁKOVÁ, Bibiána. Marketingový plán novej módnej značky Jovarano : bakalárska práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2016. 51 s.
    kniha

    kniha