Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0024252 xpca^"
  1. SCIRANKA, Ján. Komunikačný proces podnikov s inštitúciami verejnej správy : dizertačná práca. Školiteľ: Miroslava Szarková. Bratislava, 2012. 129 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. SZARKOVÁ, Miroslava - SCIRANKA, Ján. Súčasný stav využívania e-komunikácie inštitúciami verejnej správy s podnikateľským prostredím v SR. In Udržitelný rozvoj v podmínkách ekonomické krize. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., 2011. ISBN 978-80-87472-04-0, s. 163-168.
    článok

    článok

  3. SCIRANKA, Ján. Porovnanie komunikačných nástrojov využívaných v podnikoch a vo verejnej správe. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2, s. 1-8.
    článok

    článok

  4. SCIRANKA, Ján. Efektívna e-vláda a moderné verejné služby on-line. In Špecifiká regionálneho marketingu a neziskového marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-158-6, s. 253-259.
    článok

    článok

  5. SCIRANKA, Ján. Využívanie médií v procese marketingovej komunikácie podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5.
    článok

    článok

  6. SCIRANKA, Ján. Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov. In Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5, s. 311-317.
    článok

    článok

  7. SCIRANKA, Ján. Národná koncepcia informatizácie verejnej správy. In Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1, s. [1-5].
    článok

    článok

  8. SCIRANKA, Ján. Marketing v spotrebných družstvách. In Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty). - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.