Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0024633 xpca^"
  1. JAMBOROVÁ, Erika Mária. [Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike]. In Dlhová kríza v eurozóne - analýza súvislostí a hľadanie riešení : zborník vedeckých statí riešiteľov projektov VEGA 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4027-8, s. 103-104 CD-ROM. Recenzia na: Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike / Lucia Furdová, Heda Hansenová ; recenzentky Elena Kašťáková, Alexandra Pappová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3683-7.
    článok

    článok

  2. JAMBOROVÁ, Erika Mária. [Najnovšie tendencie vývoja medzinárodných dimenzií Corporate Identity]. In Dlhová kríza v eurozóne - analýza súvislostí a hľadanie riešení : zborník vedeckých statí riešiteľov projektov VEGA 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4027-8, s. 108-109 CD-ROM. Recenzia na: Najnovšie tendencie vývoja medzinárodných dimenzií corporate identity / Otília Zorkóciová, Lenka Šimorová ; recenzenti Peter Knapik, Alexandra Pappová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3773-5.
    článok

    článok

  3. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠIMOROVÁ, Lenka. Najnovšie tendencie vývoja medzinárodných dimenzií corporate identity. Recenzenti Peter Knapik, Alexandra Pappová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 266 s. [15,73 AH]. VEGA 1/1185/12. ISBN 978-80-225-3773-5. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR). [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  4. RUŽEKOVÁ, Viera. [Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike]. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 2, s. 111-112. Recenzia na: Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike / Lucia Furdová, Heda Hansenová ; recenzentky Elena Kašťáková, Alexandra Pappová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3683-7.
    článok

    článok

  5. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike ]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 142-143. Recenzia na: Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike / Lucia Furdová, Heda Hansenová ; recenzentky Elena Kašťáková, Alexandra Pappová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3683-7.
    článok

    článok

  6. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Medzinárodná expanzia firiem : stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje. Recenzenti: Monika Šestáková, Veronika Piovarčiová. 1. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2013. 362 s. [21,13 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-532-1. [Počet ex. : 21, z toho voľných 16, prezenčne 4]
  7. FURDOVÁ, Lucia - HANSENOVÁ, Heda. Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike. Recenzentky Elena Kašťáková, Alexandra Pappová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 121 s. [8,65 AH]. MVP 2316071/10, MVP 2316077/2012, VEGA 1/0893/12. ISBN 978-80-225-3683-7. 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku. [Počet ex. : 11, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  8. PAPPOVÁ, Alexandra. Stratégie multinacionálnych korporácií a ich implikácie v strednej a východnej Európe - vybrané aspekty : dizertačná práca. Školiteľ: Soňa Ferenčíková. Bratislava, 2012. 154 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 622-623. Recenzia na: Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje / Soňa Ferenčíková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3063-7.
    článok

    článok

  10. FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - PAPPOVÁ, Alexandra. Vplyv krízy na manažment zahraničných firiem v SR. In Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7, s. 271-278. VEGA 1/0016/09.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.