Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0025677 xpca^"
  1. PAPPOVÁ, Alexandra - MEDŇANSKÝ, Ladislav. Stratégie transnacionálnych korporácií a aktuálne výzvy na príklade retailového vodcu na Slovensku. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5, s. 286-291.
    článok

    článok

  2. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Nadnárodné obchodné spoločnosti v kontexte novej funkcie maloobchodu a európskej reštrukturalizácie. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 421-426.
    článok

    článok

  3. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 358 s. [18,835 AH]. ISBN 978-80-225-3078-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  4. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Perspektívy multinacionálnych retailových sietí : ktoré trhy, ako na ne prenikať a kto zvíťazí? In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 324-335.
    článok

    článok

  5. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Vplyv svetovej finančnej krízy na stratégie multinacionálnych retailových sietí v západnej, strednej a východnej Európe. In Management challenges in the 21st century : how to tackle the crisis: theory and practical experience = ako zvládnúť krízu: teória a praktické skúsenosti. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2010. ISBN 978-80-89306-08-4, s. 125-134.
    článok

    článok

  6. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Zmena stratégií multinacionálnych retailových sietí so zamerním na konzekvencie v maloobchodných štruktúrach krajín západnej, strednej a východnej Európy. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 316-326.
    článok

    článok

  7. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Následky svetovej finančnej krízy v sektore maloobchodných reťazcov v strednej a východnej Európe. In MEKON' 10 : seznam příspěvků [z mezinárodní konference]. - Ostrava : Faculty of Economics VŠB - Technical University of Ostrava, 2010. ISBN 978-80-248-2165-8, s. [1-9].
    článok

    článok

  8. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Vznik a expanzia spoločnosti METRO Group v regióne strednej a východnej Európy. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8, s. [1-15].
    článok

    článok

  9. MALÍK, Marek - MEDŇANSKÝ, Ladislav. Konkurencieschopnosť Slovenskej republiky a maloobchodného odvetvia v kontexte V4 vo svetle finančnej a hospodárskej krízy. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0, s. 122-127. PMVP 2316066, VEGA 1/0668/08.
    článok

    článok

  10. MEDŇANSKÝ, Ladislav - KRAJČÍK, Daniel. Stratégie maloobchodných spoločností v Bulharsku, Rumunsku a Slovinsku. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5, s. 175-185.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.