Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 67  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0026905 xpca^"
  1. HULA, Róbert. Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X, 2022, roč. 51, č. 2, s. 105-128. I-22-107-00.
    článok

    článok

  2. Current Problems of the Corporate Sector 2021. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2021 : 18th International Scientific Conference. Edited by: Dana Hrušovská, Mária Kmety Barteková, Monika Raková, Mária Trúchlíková. 1st Edition. Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. [320 s.] [25 AH]. SHS Web of Conferences, Vol. 115. Dostupné na : <https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/abs/2021/26/contents/contents.html> ISSN 2261-2424.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    článok

    článok

  4. PRACHÁŘOVÁ, Lenka - KOVÁČ, Ondrej - BARSZCZYŃSKA, Joanna. Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4918-9, s. 20-27 online.
    článok

    článok

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda. [Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2021. ISSN 1335-9746, 2021, roč. 20, č. 2, s. 57-58 online. Recenzia na: Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, Dávid Melas. 1. vydanie. - Praha : Grada Publishing, 2021. - ISBN 978-80-271-1723-9.
    článok

    článok

  6. Current Problems of the Corporate Sector 2020. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2020 : 17th International Scientific Conference. Edited by: Dana Hrušovská, Mária Kmety Barteková, Monika Raková, Mária Kozáková. 1st Edition. Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2020. [568 s.] [28,4 AH]. SHS Web of Conferences, Vol. 83. Dostupné na : <https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/abs/2020/11/contents/contents.html> ISSN 2261-2424.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Marketing pre stredné školy : moderná učebnica. Recenzenti: Josef Horák, Janka Krošláková, Daniela Skladanová. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. 131 s. [10,84 AH]. KEGA 016EU-4/2019. ISBN 978-80-223-4999-4.
  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Segmentácia generácie 50+. In Acta Sting : recenzovaný vědecký časopis. - Brno : Akademie Sting. ISSN 1805-6873, 2019, č. 1, s. 66-79 online. VEGA 1/03801/17.
    článok

    článok

  9. DANESHJO, Naqibullah - NAŠČÁKOVÁ, Jana - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information. In International Conference on Advances in Business, Management and Law : 23rd & 24th November 2019, Dubai Business School. - Dubai : University of Dubai, UAE, 2019. ISSN 2523-6547, 2019, vol. 3, no. 1, pp. 28-34 online.
    článok

    článok

  10. MRÓZ-GORGOŃ, Barbara - KOZYRA, Cyprian - MUCHA, Martin. Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.). In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018. ISBN 978-617-589-165-0, pp. 37-43 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.