Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0028572 xknid^"
  1. HRUŠOVSKÁ, Dominika. Vplyv kultúry na marketing organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 53 s.
    kniha

    kniha

  2. RYŠAVÝ, Matúš. Rozhodovanie pri vstupe na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 38 s.
    kniha

    kniha

  3. MATRKOVÁ, Ľubica. Štandardizácia vs. adaptácia marketingového mixu na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 62 s.
    kniha

    kniha

  4. SZÖCS, Gabriel. Internacionalizácia v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 52 s.
    kniha

    kniha

  5. HEGEDUS, Erik. Riziká pri vstupe na zahraničný trh : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 48 s.
    kniha

    kniha

  6. HORNÍK, Matúš. Formy vstupu na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 69 s.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. SLAFKOVSKÁ, Petra. Komunikačná stratégia medzinárodnej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 60 s.
    kniha

    kniha

  8. SCHMIDTOVÁ, Eva. Globalizácia v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 54 s.
    kniha

    kniha

  9. SLIACKA, Mária. Marketingové stratégie medzinárodne pôsobiacej výrobnej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 53 s.
    kniha

    kniha

  10. STAHOVCOVÁ, Martina. Komparácia marketingového mixu organizácie na domácom a zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 64 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.