Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0028659 xknid^"
  1. BELANÍKOVÁ, Barbora. Online marketingová stratégia cestovateľského blogu : diplomová práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2018. 73 s.
    kniha

    kniha

  2. BRINZOVÁ, Ivana. Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2018. 49 s.
    kniha

    kniha

  3. MOKRÁŇOVÁ, Paulína. Využitie sociálnych médií pri uvádzaní filmov do slovenských kín : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2018. 49 s.
    kniha

    kniha

  4. STOLIČNÝ, Peter. Uplatnenie online marketingu v marketingovej stratégií vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 55 s.
    kniha

    kniha

  5. ŠTRBAVÝ, Milan. Technológia RFID a jej miesto v európskej logistike : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 51 s.
    kniha

    kniha

  6. ČIČALOVÁ, Martina. Význam distribučných činností v podmienkach globalizácie obchodovania : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 45 s.
    kniha

    kniha

  7. JENČO, František. Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2013. 55 s.
    kniha

    kniha

  8. SLOVÁČKOVÁ, Lenka. Štruktúra a rozvoj distribučných centier na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2012. 62 s.
    kniha

    kniha

  9. BARDIOVSKÝ, Štefan. Optimalizácia distribučných procesov prostredníctvom zavádzania moderných technológií : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2012. 60 s.
    kniha

    kniha

  10. SLIMÁKOVÁ, Petra. Analýza efektivity dopravy ako nástroja distribučného systému : bakalárska práca. Školiteľ: Ľuboš Oláh. Bratislava, 2012. 57 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.