Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0029589 xknid^"
  1. VULGANOVÁ, Martina. Postavenie mladých ľudí k luxusným výrobkom : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2014. 39 s.
    kniha

    kniha

  2. BLAŠKOVÁ, Zuzana. Reklama a jej vnímanie spotrebiteľom v 21. storočí : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2014. 59 s.
    kniha

    kniha

  3. VALLO, Jakub. Marketingová stratégia v spoločnosti Starbucks : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2014. 47 s.
    kniha

    kniha

  4. NECHALOVÁ, Nikola. Marketingový audit zvolenej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2013. 48 s.
    kniha

    kniha

  5. KRŠKOVÁ, Iveta. Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2013. 55 s.
    kniha

    kniha

  6. RUDŇANSKÁ, Natália. Sociálne siete a ich vplyv na správanie spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2013. 58 s.
    kniha

    kniha

  7. NOCHTA, Adam. Product placement : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2013. 47 s.
    kniha

    kniha

  8. BIZUBOVÁ, Barbora. Guerilla marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2013. 48 s.
    kniha

    kniha

  9. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketing periodickej tlače : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2011. 70 s.
    kniha

    kniha

  10. KLIČKOVÁ, Šárka. Komunikačný mix mesta Trenčín : bakalárska práca. Škol. Peter Drábik. Bratislava, 2009. 50 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.