Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0029642 xknid^"
  1. HUČKOVÁ, Lenka. Guerilla marketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2014. 58 s.
    kniha

    kniha

  2. KUKUČKOVÁ, Terézia. Virálny marketing a jeho využitie na oslovenie cieľovej skupiny : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 36 s.
    kniha

    kniha

  3. KEVICKÁ, Marika. Virálny marketing na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 44 s.
    kniha

    kniha

  4. SVOBODOVÁ, Lenka. Guerilla marketing ako nástroj marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 52 s.
    kniha

    kniha

  5. DANIELOVÁ, Zuzana. Moderné formy marketingu na internete : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Paľko. Bratislava, 2013. 48 s.
    kniha

    kniha

  6. PAĽKO, Peter. Využitie štatistických metód v marketingových analýzach : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2011. 93 s.
    kniha

    kniha

  7. PAĽKO, Peter. Sponzoring v Slovenskej republike a štátoch Európskej únie : bakalárska práca. Škol. Kamila Rubaninská. Bratislava, 2009. 46 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.