Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0030620 xknid^"
  1. KÚDELOVÁ, Andrea. Neštandardné riešenia a postupy v marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 53 s.
    kniha

    kniha

  2. KOVÁROVÁ, Michaela. Neetická reklama a jej prípady z podnikovej praxe : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 57 s.
    kniha

    kniha

  3. SUROVIČ, Matej. Marketingový mix v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 59 s.
    kniha

    kniha

  4. LOBÍKOVÁ, Ivana. Štandardizácia verzus lokálne prispôsobovanie produktu : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 48 s.
    kniha

    kniha

  5. LINKOVÁ, Szilvia. Nástroje marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 44 s.
    kniha

    kniha

  6. RYBECKÁ, Zuzana. Marketingové prostredie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 45 s.
    kniha

    kniha

  7. KOHÚTH, Dávid. Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 46 s.
    kniha

    kniha

  8. ŠVECOVÁ, Veronika. Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 49 s.
    kniha

    kniha

  9. DZURJANINOVÁ, Veronika. Nákupné správanie zákazníkov na spotrebiteľskom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 46 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠÍMA, Peter. Analýza internetového marketingu vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 66 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.