Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0033205 xcla^"
  1. ČÍŽ, Josef. Evaluation of Suppliers Using Digitalization. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecký a odborný online časopis zameraný na nové trendy, teoretické a praktické otázky ekonómie a ekonomiky. - Mamer : ISEIA - Medzinárodná slovenská vzdelávacia inštitúcia a asociácia, 2020. ISSN 1336-9105, 2020, roč. 15, č. 2, s. 1-7.
    článok

    článok

  2. LUKOSZOVÁ, Xenie. SCM v dynamickém prostředí. In Logistika : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1211-0957, únor 2011, roč. 17, č. 2, s. 32-34.
    článok

    článok

  3. VALKOVCOVÁ, Kamila. Marketingové plánovanie v podmienkach globalizácie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-5].
    článok

    článok

  4. ŠKUTKOVÁ, Jana. Pravý čas na plánovanie. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 10, s. 46-47.
    článok

    článok

  5. POLIAČIKOVÁ, Eva. Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X, 2010, č. 1, s. 380-387.
    článok

    článok

  6. ŠIMBEROVÁ, Iveta. Nové výzvy pro strategické marketingové řízení podniku. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava ; Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania : Fakulta ekonómie a podnikania Paneurópskej vysokej školy, 2010. ISSN 1337-4990, 2010, roč. 4, č. 1, s. 58-71.
    článok

    článok

  7. LENDEL, Viliam - KUBINA, Milan. Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878, 2008, roč. 4, č. 4, s.18-24.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.