Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0033283 xcla^"
  1. ROSENLACHER, Pavel et al. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581, 2014, roč. 3, č. 2, s. 152-161.
    článok

    článok

  2. KUNZ, Vilém - SRPOVÁ, Jitka. Implementace CSR do firemní praxe. In Manažment podnikania a vecí verejných : zborník vedeckých prác. - Bratislava : ALDO, 2012. ISBN 978-80-970759-2-7, s. 48-54.
    článok

    článok

  3. SRPOVÁ, Jitka - KUNZ, Vilém. Má společenská odpovědnost firem v České republice budoucnost ? In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5, s. 415-419.
    článok

    článok

  4. SRPOVÁ, Jitka - KUNZ, Vilém. CSR - výzva pro malé a střední podniky v ČR i v době ekonomické krize. In Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie I. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2877-1, s. 67 - 76. VEGA 1/0330/08.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.