Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0034891 xcla^"
  1. MATUŠÍKOVÁ, Daniela - GBUROVÁ, Jaroslava. Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2016. ISSN 1336-9105, 2016, vol. 11, no. 2, s. 17-24 online.
    článok

    článok

  2. GBUROVÁ, Jaroslava - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Vplyv cenovej politiky na nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v oblasti cestovného ruchu. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2013. ISSN 1336-9105, 2013, roč. 8, č. 5, s. 29-35 online.
    článok

    článok

  3. GBUROVÁ, Jaroslava - JURKOVÁ, Jana. Pobočky maloobchodných reťazcov a ich marketingové cenové stratégie. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581, 2012, roč. 1, č. 1, s. 59-65.
    článok

    článok

  4. GBUROVÁ, Jaroslava - BAČÍK, Radovan. Politický marketing a možnosti využitia public relations. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 549-559.
    článok

    článok

  5. BAČÍK, Radovan - GBUROVÁ, Jaroslava. Analýza súčasného stavu maloobchodu a veľkoobchodu v podmienkach Slovenskej republiky. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 18-22. VEGA 1/0876/10.
    článok

    článok

  6. BAČÍK, Radovan - GBUROVÁ, Jaroslava. Postavenie a význam verejnej správy v regionálnom rozvoji. In Decentralizácia a efektívnosť verejnej správy v podmienkach regiónov Európskej únie II. ročník. Teória a prax verejnej politiky v SR : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie v Banskej Bystrici 4. - 5. 10. 2010. - Banská Bystrica ; Hradec Králové : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB : Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové, 2010. ISBN 978-80-557-0088-5, s. 16-22.
    článok

    článok

  7. FERENCOVÁ, Martina - GBUROVÁ, Jaroslava. Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 118-124.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.