Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 33  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0035322 xpca^"
  1. HAJDUOVÁ, Zuzana - ĎURIČEKOVÁ, Denisa - ANDREJKOVIČ, Marek. Dôchodkový systém na Slovensku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IV. (2013) : zborník príspevkov zo IV. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 3. 2013, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3612-7, s. 8-16 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJKOVIČ, Marek - ĎURIČEKOVÁ, Denisa. Zlepšovanie procesov pomocou vybraných kvantitatívnych metód. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2013. ISSN 1338-6581, 2013, roč. 2, č. 2, s. 65-72.
    článok

    článok

  3. MOŠČÁKOVÁ, Anna. Six Sigma ako metóda kvality. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-8] CD-ROM. I-13-112-00.
    článok

    článok

  4. BAČO, Tomáš - MEGYESIOVÁ, Silvia - PONIŠT, Peter. Marketingová aplikácia Grovess-Clark mechanizmu vo financovaní vysokých škôl. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  5. BRIČOVÁ, Zuzana. Business English – odborná angličtina na vysokých školách ekonomického zamerania. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-6] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. GAJDOŠ, Jozef - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Opatrenia na zvýšenie efektívnosti využívania zdrojov v malých a stredných podnikoch. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0822/13.
    článok

    článok

  7. JURGA, Rastislav - GAJDOŠ, Jozef. Rovnováha na trhu výrobkov, multiplikátor. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-6] CD-ROM.
    článok

    článok

  8. DEMJANOVÁ, Lucia. Konkurenčná stratégia podniku – prípad očných optík na Slovensku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  9. STANKOVIČ, Lýdia. Vplyv podnikovej kultúry na dosahovanie cieľov podniku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0812/13.
    článok

    článok

  10. SPIŠÁKOVÁ, Emília - KIŠO, Štefan. Teoretické aspekty vplyvu klastrov na rozvoj regiónu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3731-5, s. [1-8] CD-ROM. VEGA 1/0506/13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.