Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0035633 xpca^"
  1. KUBIČKOVÁ, Viera - OLEXOVÁ, Romana. The Evolution of S-D logic Approach and Its Impact on Service Science. In Journal of Service Science Research. - [s.l.] : The Society of Service Science, 2014. ISSN 2093-0739, 2014, vol. 6, no. 1, pp. 99-124 online.
    článok

    článok

  2. OLEXOVÁ, Romana. Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 486-495 CD-ROM. I-13-105-00.
    článok

    článok

  3. KRYVINSKA, Natalia et al. The S-D Logic Phenomenon-Conceptualization and Systematization by Reviewing the Literature of a Decade (2004-2013). In Journal of Service Science Research. - [s.l.] : The Society of Service Science, 2013. ISSN 2093-0739, 2013, vol. 5, no. 1, pp. 1-60. Dostupné na : <http://link.springer.com/article/10.1007/s12927-013-0002-0>
    článok

    článok

  4. OLEXOVÁ, Romana. Využitie online marketingu v stratégiách podnikateľských subjektov na trhu SR - kritériá výberu výskumného súboru a metodológia výskumu. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-8]. PMVP 2316076.
    článok

    článok

  5. OLEXOVÁ, Romana. Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník prezentácií] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012, [S. 1-10].
    článok

    článok

  6. OLEXOVÁ, Romana. Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 115-120.
    článok

    článok

  7. OLEXOVÁ, Romana. Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 527-535. PMVP 2316076.
    článok

    článok

  8. OLEXOVÁ, Romana. E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-9.
    článok

    článok

  9. OLEXOVÁ, Romana. Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty. In Nové trendy v marketingu : zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3, s. 99-112.
    článok

    článok

  10. OLEXOVÁ, Romana. E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. KEGA 3/7284/09.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.