Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0037279 xknid^"
  1. SMEJOVÁ, Andrea. Neuromarketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii značky v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2014. 51 s.
    kniha

    kniha

  2. ŠVIHROVÁ, Monika. Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2013. 60 s.
    kniha

    kniha

  3. ĎURFINOVÁ, Adriana. Shopper marketing v marketingovej stratégií maloobchodu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2013. 70 s.
    kniha

    kniha

  4. VARGOVÁ, Diana. Využitie nových foriem komunikácie v priamom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2013. 62 s.
    kniha

    kniha

  5. HORVÁTHOVÁ, Veronika. Merchandising ako efektívna forma podpory značky v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2012. 48 s.
    kniha

    kniha

  6. KIŠŠOVÁ, Renáta. Nové formy marketingovej komunikácie vo vybranej maloobchodnej jednotke : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2012. 66 s.
    kniha

    kniha

  7. MÉSZÁROSOVÁ, Veronika. Analýza vplyvu klasických a novodobých komunikačných foriem na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2012. 63 s.
    kniha

    kniha

  8. DZUGAS, Michal. Vybrané nástroje priameho marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Fogašová. Bratislava, 2011. 55 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.