Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0037279 xpca^"
  1. FOGAŠOVÁ, Veronika. Nové komunikačné média v maloobchodnej sieti : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 167 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. FOGAŠOVÁ, Veronika. Marketingová komunikácia v segmente seniorov. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, s. 146-153.
    článok

    článok

  3. FOGAŠOVÁ, Veronika - OLÁH, Ľuboš. Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 68-78. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  4. FOGAŠOVÁ, Veronika - OLÁH, Ľuboš. Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5, s. 154-160. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0652/10. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  5. FOGAŠOVÁ, Veronika. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 48-68.
    článok

    článok

  6. FOGAŠOVÁ, Veronika. Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 75-79. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  7. OLÁH, Ľuboš - ŠVEDA, Lukáš - FOGAŠOVÁ, Veronika. Modern information and communication technologies in business. In TRANSCOM 2011 : 9-th European conference of young research and scientific workers, proceedings, June 27-29, 2011, Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2011. ISBN 978-80-554-0372-4, s. 1-4. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0652/10. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  8. ŠVEDA, Lukáš - OLÁH, Ľuboš - FOGAŠOVÁ, Veronika. Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa. In Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4, s. 185-189. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0652/10. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  9. FOGAŠOVÁ, Veronika. Stratégia značky v maloobchodnej prevádzke. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 108-112.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.