Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0037508 xpca^"
  1. SPIŠIAKOVÁ, Mária - ŠTETKA, Peter. Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum. In Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013. ISBN 978-80-8105-553-9, s. 217-236. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.