Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0038808 xknid^"
  1. SZITÁS, Ľuboš. Marketingový mix maloobchodnej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2016. 69 s.
    kniha

    kniha

  2. ZACHOVÁ, Dominika. Marketingový mix spoločnosti využívajúcej viackanálovú distribúciu : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2016. 58 s.
    kniha

    kniha

  3. VALACHOVÁ, Jana. Marketing privátnej značky a jeho špecifiká : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 62 s.
    kniha

    kniha

  4. TRENČAN, Milan. Online marketing a jeho význam pre úspech firmy v prostredí internetu : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 53 s.
    kniha

    kniha

  5. ACHBERGER, Henrich. Efektívny komunikačný mix ako nástroj zvýšenia konkurencieschopnosti firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 59 s.
    kniha

    kniha

  6. ZÁMEČNÍK, Peter. Zefektívnenie marketingovej komunikácie AB Cosmetics, s.r.o. : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2011. 109 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.