Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0040617 xkni^"
  1. FUNKE, Sven-Oliver. Influencer-Marketing : Strategie, Briefing, Monitoring. 1. Auflage. Bonn : Rheinwerk Verlag, 2019. 301 s. ISBN 978-3-8362-6409-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. DEGES, Frank. Quick Guide Influencer Marketing : wie Sie durch Multiplikatoren mehr Reichweite und Umsatz erzielen. Wiesbaden : Springer Gabler, 2018. 132 s. ISBN 978-3-658-22162-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.