Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0040617 xpca^"
  1. SIVAŠOVÁ, Daniela. Demografia podnikov v súvislosti s posledným sčítaním obyvateľstva na Slovensku. In Demografické udalosti spojené so vznikom, zánikom a zamestnanosťou podnikov v SR a EÚ : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0561/21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4993-6, s. 105-114. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  2. ŠOLTÉS, Erik - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - ŠIPOLDOVÁ, Romana. Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 4, s. 197-214 online. VEGA 1/0488/20, KEGA 007EU4/2020.
    článok

    článok

  3. SZARKOVÁ, Miroslava. Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie. In Psychológia inkluzívnej školy.. Medzinárodná vedecká konferencia. Psychológia inkluzívnej školy : Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Žilina : Inštitút priemyselnej výchovy, 2019. ISBN 978-80-89902-13-2, s. 60-64 online. VEGA 1/0309/18.
    článok

    článok

  4. MICHÁLKOVÁ, Anna - GORÁSOVÁ, Silvia - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Economic Impacts of Cultural Event in Slovakia. In Journal of Tourism Research : Review of Tourism Sciences. - Athens : Tourism Research Institute. ISSN 2241-7931, 2018, vol. 20, july, pp. 17-28 online.
    článok

    článok

  5. STANKOVÁ, Monika. Súčasné trendy v Shopper marketingu a ich vplyv na nákupné správanie Generácie Z. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4507-5, s. 222-234.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav. Transformácie nástrojov marketingovej politiky v súvislosti s tvorbou viacnásobnej hodnoty pre zákazníka ako východiska udržateľných obchodných modelov. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 7-29. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  7. GRANČIČOVÁ, Katarína. Approaches in the area of marketing performance assessment. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 263-270 CD ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  8. HRUŠOVSKÁ, Dana. Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 347-352 CD-ROM. VEGA 1/0546/15 (100%).
    článok

    článok

  9. KRNÁČOVÁ, Paulína - BENKŐOVÁ, Silvia. Trendy v online marketingu na rok 2016. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 13-25 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - YASHINA, M. Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention. In Economics, management, law: socio-economic aspects of development : collection of scientific articles : [international scientific and practical conference : 29.1.2016, Roma, Italy]. - Roma : Edizioni Magi, 2016. ISBN 978-617-7214-17-4, pp. 190-198. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.