Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0042898 xknid^"
  1. HEGEDŰŠ, Richard. Význam privátnych značiek vo vybranej maloobchodnej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 50 s.
    kniha

    kniha

  2. ČESELSKÁ, Katarína. Komunikačný mix vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha

  3. FRUNIOVÁ, Simona. Marketingová komunikácia subjektov verejnej správy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 54 s.
    kniha

    kniha

  4. FÜRSTER, Maroš. Podniková kultúra vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 47 s.
    kniha

    kniha

  5. MEDVECKÁ, Martina. Marketingový mix v podniku služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 49 s.
    kniha

    kniha

  6. DROBNÁ, Michaela. Význam interného marketingu v podniku služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2016. 52 s.
    kniha

    kniha

  7. KOZÁKOVÁ, Viera. Spoločensky zodpovedný marketing a jeho aplikácia v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2016. 53 s.
    kniha

    kniha

  8. LIPČÁKOVÁ, Martina. Analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2016. 51 s.
    kniha

    kniha

  9. MYŠĽANOVÁ, Mária. Ekologický marketing ako nástroj diferenciácie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2016. 49 s.
    kniha

    kniha

  10. LESKOVSKÁ, Zuzana. Využitie vzťahového marketingu v podmienkach vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2016. 56 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.