Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0042898 xpca^"
  1. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  2. ZENDULKA, Lukáš. Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Impact of Gobalization on Development of Trade and New Trends in Retail. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISSN 2585-8785, 2017, vol. 10, no. 1, s. 49-60 online.
    článok

    článok

  4. ZENDULKA, Lukáš. Inovácie obchodných modelov v podnikoch výrobnej sféry na Slovensku v kontexte udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 55-58.
    článok

    článok

  5. GUBOVÁ, Klaudia et al. Importance of Stakeholder Groups in Pursuit of Sustainable Development of Manufacturing Companies. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 1, s. 154-157 online. VEGA 1/0305/15.
    článok

    článok

  6. RICHNÁK, Patrik - GUBOVÁ, Klaudia - ZENDULKA, Lukáš. The Competitiveness of Slovak Products Manufacturing Companies in Foreign Trade. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2016. ISSN 2464-6733, 2016, vol. 6, no. 2, s. 97-100 online. VEGA 1/0305/15.
    článok

    článok

  7. ZENDULKA, Lukáš. Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 89-104. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  8. RICHNÁK, Patrik - GUBOVÁ, Klaudia - ZENDULKA, Lukáš. Riadenie odpadového hospodárstva na podnikovej úrovni. In Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4279-1, s. 401-409 CD-ROM. VEGA 1/0305/15 50%, PMVP I-16-108-00 50%.
    článok

    článok

  9. Nákup a predaj - praktikum. Zostavil: Pavol Kita. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 160 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4170-1.
  10. KITA, Jaroslav et al. Nákup a predaj - praktikum. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 160 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4170-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.