Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0042951 xknid^"
  1. VARGOVÁ, Gabriela. Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2013. 38 s.
    kniha

    kniha

  2. VASIĽOVÁ, Simona. Marketingová komunikácia verejnoprávnych a súkromných médií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2012. 47 s.
    kniha

    kniha

  3. ZVARÍKOVÁ, Zuzana. Etika v reklame : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2012. 58 s.
    kniha

    kniha

  4. BEŇOVÁ, Eva. Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ:Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 44 s.
    kniha

    kniha

  5. MACKANIČOVÁ, Michala. Marketingová komunikácia verejnoprávnych a súkromných médií na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 49 s.
    kniha

    kniha

  6. KUCHTA, Martin. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 42 s.
    kniha

    kniha

  7. MICHALCOVÁ, Dominika. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 48 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.