Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0043650 xpca^"
  1. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  2. SZARKOVÁ, Miroslava. Reputačný kapitál a marketingová komunikácia podnikov v personálnej politike podnikov v priemyselnej revolúcii 4.0. Recenzenti: Jozef Králik, Pavol Kita. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. 99 s. [4,45 AH]. VEGA 1/0309/18. ISBN 978-80-7556-063-6.
  3. HRVOĽOVÁ, Božena et al. Ekonomické a sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest. Recenzenti: Jozef Králik, Jaroslav Kita, Gabriela Gabrhelová. 1. vyd. Brno : Tribun EU, 2017. 123 s. [5,01 AH]. VEGA 1/0662/15. ISBN 978-80-263-1166-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia. Nákupné centrá a zážitkový marketing. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 1, s. 27-34. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  5. JERGOVÁ, Natália. New trends in marketing communications of enterprises. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 39-42 CD ROM.
    článok

    článok

  6. GRANČIČOVÁ, Katarína. Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1, s. 107-112 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. JÓRI, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Využitie event marketingu v komunikačnom mixe. In Ekonomika, financie a manažment podniku VIII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3941-8, [S. 1-7] CD-ROM. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  8. VANKOVÁ, Lucia. New trends in interactive marketing communication – event marketing. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 224-234 [CD-ROM].
    článok

    článok

  9. HRUBÍKOVÁ, Laura et al. Marketing tajného kina. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 76-85 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. POLLÁK, František. E-business a jeho aplikácie v podmienkach slovenského trhu. Recenzenti: Radoslav Delina, Peter Dorčák. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2013. 104 s. [3,06 AH]. ISBN 978-80-89568-60-4.

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.