Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0044170 xcla^"
  1. ŠTRAUSS, Dušan. Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 2, s. 8-9.
    článok

    článok

  2. ŠTĚDROŇ, Bohumír. Politický marketing a sport: systémové aspekty. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 2, s. 12-13.
    článok

    článok

  3. ČÁRSKY, Jaroslav. (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani. In Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 29.–30. novembra 2018. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4602-7. ISSN 2585-9412, s. 119-127.
    článok

    článok

  4. SMOLKOVÁ, Eva - SMOLKA, Samuel. Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 13-24.
    článok

    článok

  5. SMOLKA, Samuel - SMOLKOVÁ, Eva. Vplyv marketingu v politike na voličské správanie. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 2, s. 12-22.
    článok

    článok

  6. VAŠÁTKOVÁ, Daniela. Teoretická východiska politického brandingu: představení modelu voliče orientovaného na hodnotu značky a jeho metodologické ukotvení. In Středoevropské politické studie : recenzovaný on-line časopis. - Brno : Masarykova univerzita v Brně. ISSN 1212-7817, 2017, roč. 19, č. 2, s. 164-188.
    článok

    článok

  7. WALTER, Aaron T. The Good, bad and ugly of populism: a comparative analysis of U.S. and Slovakia. In Slovak journal of political sciences. - Trnava : Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave, 2017. ISSN 1338-3140, 2017, vol. 17, no. 2, s. 166-183.
    článok

    článok

  8. OBRADOVIČ, Filip - GARAJ, Patrik. Ako vyhrať voľby. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 11. februára 2016, roč. 26, č. 6, s. 12-15.
    článok

    článok

  9. KUBÁNEK, Martin. Role populismu ve volebním marketingu hnutí ANO před parlamentními volbami v roce 2013. In Středoevropské politické studie : recenzovaný on-line časopis. - Brno : Masarykova univerzita v Brně. ISSN 1212-7817, 2016, roč. 18, č. 4, pp. 319–353.
    článok

    článok

  10. ČEMEZ, Alexander. Political marketing: connection of business sector and public politics. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 102-107 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.