Výsledky vyhľadávania
- HRIČOVSKÁ, Eva. Cyprus the Strategic Centre of International Business. Impulse for the Development of Slovak External Economic Relations : kandidátska dizertačná práca. Škol. Igor Kosír. Bratislava, 1992. 115 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- PRACHÁR, Juraj. Základy marketingu. Časť 1. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1992. 261 s. ISBN 80-225-0345-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Marketing podniku. Bratislava : Edičné stredisko VŠE, 1992. 98 s. ISBN 80-225-0353-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- REPKA, Ján et al. Tovaroznalectvo : kvalita produkcie a produktov. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1992. 420 s. ISBN 80-225-0347-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- KOLLÁR, Vojtech et al. Tovaroznalectvo. Bratislava : Vysoká škola ekonomická, 1991. 177 s. ISBN 80-225-0272-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- ŠEBESTOVÁ, Oľga. Pracovné právo : vybrané kapitoly z pracovného práva. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1991. 62 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- HVOŽĎÁROVÁ, Mária - VÁLKOVÁ, Katarína. Právo v obchode. 1. vyd. Bratislava : Vysoká škola ekonomická, 1991. 67 s. ISBN 80-225-0254-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav. Metódy marketingového rozhodovania. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1991. 167 s. ISBN 80-225-0299-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- TORMA, Štefan - SIPKO, Juraj. Platobný styk v medzinárodnom obchode. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1991. 226 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Obchodné podnikanie. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1991. 91 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]