Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0044328 xkni^"
  1. One World, Many Cultures. 10th Edition. Boston : Pearson, 2018. 390 s. ISBN 978-0-134-42572-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. PEVEHOUSE, Jon C. W. International Relations. 11th Edition. Boston : Pearson, 2017. 464 s. ISBN 978-0-13-440476-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. KEOWN, Arthur J. Personal finance : turning money into wealth. 7th ed. Boston : Pearson, 2016. 619 s. The Pearson series in finance. ISBN 978-0-13-385643-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. BERENSON, Mark L. - LEVINE, David M. - SZABAT, Kathryn A. Basic business statistics : concepts and applications. 13th global ed. Boston : Pearson, 2015. 840 s. Always learning. ISBN 978-1-292-06902-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  5. ABEL, Andrew B. - BERNANKE, Ben S. - CROUSHORE, Dean. Macroeconomics. 7th ed. Boston : Pearson, 2011. xxvi, 639 s. ISBN 978-0-13-511142-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. BLANCHARD, Olivier. Macroeconomics. 5th updated international ed. Boston : Pearson, 2011. xxii, 614 s., A-16, G-10, I-9, PC-1. ISBN 978-0-13-038771-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. SOMMERVILLE, Ian. Software engineering. 9th international ed. Boston : Pearson, 2011. xv, 773 s. ISBN 978-0-13-705346-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. MARSH, Charles - GUTH, David W. - SHORT, Bonnie Poovey. Strategic writing : multimedia writing for public relations, advertising and more. 2nd ed. Boston : Pearson, 2009. viii, 264 s. ISBN 978-0-205-59162-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.