Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0044556 xpca^"
  1. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - JAGERČÍK, Štefan - ĎURKECH, Boris. Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike. In Zborník vojenskej akadémie. - Liptovský Mikuláš : Vojenská akadémia SNP, 1995. ISSN 1335-0935, 1995, roč. 2, č. 1, s. 233-242.
    článok

    článok

  2. JAGERČÍK, Štefan et al. Kognitívna veda pri algoritmizácii rozhodovacieho procesu v automatizovaných systémoch riadenia. In Psychologie v ekonomické praxi : určeno pro psychologii práce a její aplikace. - Praha : Karolinum, 1995. ISSN 0033-300X, 1995, roč. 30, č. 3-4, s. 137-144.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.