Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0045975 xcla^"
  1. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky? In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 50-55.
    článok

    článok

  2. CHOCHOLÁKOVÁ, Anna. Content marketing – marketingová výzva pre rok 2014. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 64-69.
    článok

    článok

  3. ČARNOGURSKÝ, Karol. Marketing mimovládnych neziskových organizácií. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 16-25.
    článok

    článok

  4. ČARNOGURSKÝ, Karol. Spoločenská zodpovednosť komerčných firiem ako príležitosť pre mimovládne neziskové organizácie. In Konkurence. Mezinárodní vědecká konference. Konkurence : sborník příspěvků z 6. ročníku mezinárodní vědecké konference v rámci udržitelnosti projektu Most k partnerství - VŠP Jihlava tvoří síť, registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/12.0115 : 14. 5. 2014, Jihlava. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2014. ISBN 978-80-87035-91-7, s. 23-30 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. VYHNAL, Petr. Profilovanie a vymedzenie pojmu "sociálna sieť". In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 199-211.
    článok

    článok

  6. DIAČIKOVÁ, Anna. Product placement v marketingovom komunikačnom mixe. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 34-44.
    článok

    článok

  7. ROJÍK, Stanislav - FULNEČKOVÁ, Pavlína. Systémy regionálního značení potravin v České republice. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 169-175.
    článok

    článok

  8. ČARNOGURSKÝ, Karol - ČERNÁ, Ľubica. Spoločenská zodpovednosť organizácie v sociálnej oblasti podniku. In Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5, s. 372-381.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.