Výsledky vyhľadávania
- KĽÚČIKOVÁ, Adela. Kultúrne odlišnosti ako determinant adaptácie jednotlivých politík medzinárodného marketingového mixu : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 72 s.
- PODZÁMSKY, Lukáš. Vybrané aspekty podnikateľského prostredia Srbskej republiky v kontexte podpory expanzie slovenských malých a stredných podnikov na tento trh : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 46 s.
- LACKO, Martin. Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt) : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 68 s.
- HODOSYOVÁ, Marcela. Návrh efektívneho medzinárodného marketingového mixu vybranej potravinárskej firmy na japonskom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 64 s.
- MONDOK, Martin. Uplatňovanie medzinárodnej distribučnej politiky (s aplikáciou na vybranú firmu) : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2016. 59 s.
- MILOTA, Tomáš. Efektívnosť voľby metódy vstupu firmy na vybraný zahraničný trh : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2016. 60 s.
- SKASKO, Richard. Medzinárodný marketingový mix zvolenej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2016. 60 s.
- JANÍČKOVÁ, Simona. Analýza medzinárodného prostredia firmy (s aplikáciou na podmienky konkrétnej firmy) : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2016. 55 s.
- MATOUŠKOVÁ, Jana. Uplatňovanie medzinárodnej komunikačnej politiky (s aplikáciou na vybranú firmu) : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2016. 49 s.
- PETRÍKOVÁ, Hana. Tendencie vývoja medzinárodnej finančnej regulácie : diplomová práca. Školiteľ: Erika Mária Jamborová. Bratislava, 2014. 108 s.