Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0046628 xknid^"
  1. GARAIOVÁ, Eva. Social media marketing športového subjektu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 60 s.
    kniha

    kniha

  2. DOLEŽAJOVÁ, Monika. Marketingový mix športového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha

  3. PIVKO, Michal. Športový produkt ako súčasť marketingového mixu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 62 s.
    kniha

    kniha

  4. CHMURČIAKOVÁ, Denisa. Sponzoring športovej udalosti : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 61 s.
    kniha

    kniha

  5. JEDLOVSKÝ, Ivan. Špecifiká správania športového spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 60 s.
    kniha

    kniha

  6. KOJNOKOVÁ, Romana. Špecifiká tvorby marketingu vybranej športovej udalosti : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2016. 51 s.
    kniha

    kniha

  7. PAGÁČ, Ondrej. Význam príjmov z televíznych práv v športe : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2016. 47 s.
    kniha

    kniha

  8. ČEJKA, Boris. Marketingová komunikácia vybraného športového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2016. 61 s.
    kniha

    kniha

  9. TREPÁČ, Lukáš. Trendy a perspektívy športového marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2016. 54 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠUPÁK, Juraj. Možnosti financovania športového klubu : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2014. 71 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.