Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0046629 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - KRAKO, Jakub. Customer relationship management focus and its impact on company performance. In Central and eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113, pp. 109-117. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  2. KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky Slovenský paralympijský výbor v odvetví športu : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2017. 130 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar - KRAKO, Jakub. Seniori a kvalita ich života. In Chudoba a spotrebiteľské správanie : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4468-9, s. 26-34 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. KRAKO, Jakub. Problematika zdravotného postihnutia v oblasti vzdelávania a zamestnanosti v krajinách V4. In Dynamika tvorby pracovných miest v krajinách EMÚ a jej implikácie pre pracovnú migráciu : zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Katedra ekonomickej teórie NHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4322-4, s. 29-37 CD-ROM. I-16-102-00. I-16-102-00, IGP, Dynamika tvorby pracovných miest v krajinách EMÚ a jej implikácie pre pracovnú migráciu.
    článok

    článok

  5. KRAKO, Jakub. Rio 2016 : olympiáda z pohľadu marketingu. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-8] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. KRAKO, Jakub - LESÁKOVÁ, Dagmar. The role of age in marketing communication to seniors. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 76-83 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. DUJAVA, Daniel et al. Dynamika tvorby pracovných miest v krajinách EMÚ a jej implikácie pre pracovnú migráciu : správa o výsledkoch riešenia projektu mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov v dennej forme štúdia I-16-102-00 : doba riešenia 19.5.2016-21.12.2016. Oponenti: Milan Terek, Juraj Sipko. Bratislava, 2016. 5 s. I-16-102-00 Dynamika tvorby pracovných miest v krajinách EMÚ a jej implikácie pre pracovnú migráciu.
  8. KRAKO, Jakub. Specifics of Sport Marketing. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 503-509 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. KRAKO, Jakub. Špecifiká značky Slovenského paralympijského výboru. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 171-178 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky v športe. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 33-39 CD-ROM.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.