Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 32  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0048286 xcla^"
  1. BERTACCHINI, Enrico Eraldo - PAZZOLA, Giangavino - PULETTI, Francesco. Urban Alternative Cultural Production in Turin: An Ecological Community Approach. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2022. ISSN 1461-7145, 2022, vol. 29, no. 3, pp. 350-368.
    článok

    článok

  2. MIČÁK, Peter. The Czech Way of Addressing the Global Challenges Accompanied with Creative Industries. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2020. ISSN 1335-7182, 2020, roč. 21, č. 2, s. 35-47.
    článok

    článok

  3. PAVLOV, V. Creative Technologies as a Composition of Innovative Development of the Economy. In Actual Problems of Economics. - Kiev : National Academy of Management, 2019. ISSN 1993-6788, 2019, no. 2, s. 41-50.
    článok

    článok

  4. ŠÚROVÁ, Janka - VAŇOVÁ, Anna. Podpora kreatívnej ekonomiky na Slovensku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069, 2019, roč. 20, č. 1, s. 37-48.
    článok

    článok

  5. MADUDOVÁ, Emília. The Importance of supporting the business activities of creative industries. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2017. ISSN 2585-7258, 2017, roč. 11, č. 1, s. 37-47.
    článok

    článok

  6. ARDIELLI, Eva. Význam kultury v soudobé evropské ekonomice a zhodnocení kulturní participace občanů členských zemí Evropské unie. In Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. - Praha : Newton College, 2017. ISSN 1801-7118, 2017, roč. 13, č. 3, s. 112-130.
    článok

    článok

  7. MELICHOVÁ, Katarína - LIETAVA, Marek. Kreatívna ekonomika ako hnacia sila rozvoja vidieckych regiónov Slovenska. In Geografické informácie. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2017. ISSN 1337-9453, 2017, roč. 21, č. 1, s. 37-49.
    článok

    článok

  8. KAČERAUSKAS, Tomas. The Paradoxes of creativity management. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 4, s. 33-43.
    článok

    článok

  9. KRAJŇÁKOVÁ, Emília - VOJTOVIČ, Sergej. Vzdelávanie a príprava odborníkov pre kreatívny priemysel. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2015. ISSN 1336-3727, 2015, roč. 13, č. 2, s. 87-99.
    článok

    článok

  10. GARBÁROVÁ, Miriam et al. Prípadové štúdie kreatívnych odvetví v slovenských regiónoch. In Kreatívna ekonomika - národohospodárske a regionálne podmienky a stimuly : KRENAR. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-3954-8, s. 69-102.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.