Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0048682 xknid^"
  1. ŠARIŠSKÁ, Iveta. Uplatnenie Event marketingu vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2015. 57 s.
    kniha

    kniha

  2. MATOLEKOVÁ, Michaela. Využitie online marketingu vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2015. 54 s.
    kniha

    kniha

  3. ZAYOUDOVÁ, Zuzana. Využitie nových technológií v logistike : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2015. 43 s.
    kniha

    kniha

  4. VÖRÖŠOVÁ, Katarína. Outsourcing distribučných a logistických služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2015. 35 s.
    kniha

    kniha

  5. KUBIČKOVÁ, Martina. Online marketing vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2014. 60 s.
    kniha

    kniha

  6. BLAŽOVÁ, Simona. Marketingový mix maloobchodnej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2014. 74 s.
    kniha

    kniha

  7. DUNAJČÍK, Tomáš. Distribučné a logistické centrá : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2014. 50 s.
    kniha

    kniha

  8. SIKOROVÁ, Michaela. Outsourcing ako nástroj znižovania nákladov : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Moravčík. Bratislava, 2014. 54 s.
    kniha

    kniha

  9. MORAVČÍK, Martin. Determinácia faktorov spotrebiteľského správania pri výbere vína : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2012. 69 s.
    kniha

    kniha

  10. MORAVČÍK, Martin. Návrh stratégie rozvoja cestovného ruchu v meste Pezinok : diplomová práca. Škol. Jozef Čimo. Bratislava, 2008. 73 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.