Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 77  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0049226 xcla^"
  1. ZAFAR, Ayesha - MAZHAR, Musa - SULTAN IJAZ, Yahya. Application of Marketing Principles for HEIs: A Perspective of Pakistani Universities. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 1, s. 36-55.
    článok

    článok

  2. BOHDALOVÁ, Mária - KŘÍŽKOVÁ, Miriama. Short-Term and Seasonal Time Series Models for Online Marketing Campaigns. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 1, s. 16-26.
    článok

    článok

  3. SUPRIHONO, Arif Eko et al. Transmedia Effects on Business, Aesthetics and Production of a Traditional Cultural Product on the Example of Shadow Puppet Shows in Indonesia. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239, 2022, vol. 199, no. 9-10, s. 48-57.
    článok

    článok

  4. HUSÁROVÁ, Patrícia - BENĎÁKOVÁ, Viktória - ČERYOVÁ, Dominika. Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company. In Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2022. ISSN 1339-3367, 2022, vol. 11, no. 1, pp. 16-20.
    článok

    článok

  5. ŠUJANSKÁ, Lucia - NADÁNYIOVÁ, Margaréta. Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258, 2022, vol. 16, no. 2, pp. 81-90.
    článok

    článok

  6. DURČÁK, Jan. 7+7 tipov a trikov pre úspech. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. leto, s. 32-34.
    článok

    článok

  7. KLUSOŇ, Jan. Sdílejte! : Pravidelně a konzistentně. In HR forum : odborný dvouměsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. - Praha : People Management Forum, 2022. ISSN 1212-690X, 2022, č. 5, s. 8-11.
    článok

    článok

  8. MESARČÍK, Matúš. Prevádzkovanie e-shopu a všeobecné nariadenie o ochrane údajov. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1335-1508, 2021, roč. 26, č. 9-10, s. 148-156.
    článok

    článok

  9. ŠAMBRONSKÁ, Kristína. Internetové technológie ako prostriedky pre osobnú prezentáciu sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 73-80.
    článok

    článok

  10. ŠTREIMIKIENĖ, Dalia et al. The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609, 2021, roč. 24, č. 2, pp. 189-206.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.