Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0049917 xcla^"
  1. BULANDA, Ivana - DUBOVICKÁ, Ivana. Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 23-30.
    článok

    článok

  2. KOMÁROVÁ, Veronika. Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 35-42.
    článok

    článok

  3. SCHLOSSEROVÁ, Zuzana. Obsah a vizuálne prvky printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle na Slovensku v súčasnosti. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 52-59.
    článok

    článok

  4. DŽUPINOVÁ, Zuzana. Sociálna zodpovednosť vo farmaceutických firmách. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 31-34.
    článok

    článok

  5. DŽUPINA, Milan - BLAŽEKOVÁ, Andrea. Communication of corporate social responsibility in small and medium-sized enterprises. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : PHF EU Košice, 2017. ISSN 2585-8785, 2017, vol. 10, no. 2, s. 35-48.
    článok

    článok

  6. ROŠTÁROVÁ, Monika. Flemio - Meníme nápady na reálne podnikanie! In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 68-69.
    článok

    článok

  7. DŽUPINA, Milan. Špecifiká zodpovedného podnikania v malých a stredných podnikoch. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2013. ISSN 1338-5224, 2013, roč. 3, č. 1, s. 15-22.
    článok

    článok

  8. DŽUPINA, Milan - CIFRANIČ, Michal. Filozofia CSR ako prostriedok spolupráce firiem s orgánmi štátnej a verejnej správy. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2013. ISSN 1338-5224, 2013, roč. 3, č. 2, s. 11-18.
    článok

    článok

  9. DŽUPINA, Milan. Dimenzie spoločenskej zodpovednosti podnikov v Slovenskej republike. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581, 2012, roč. 1, č. 2, s. 59-70.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.