Výsledky vyhľadávania
- Predávame 70 percent slovenských potravín. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
- PETRÁŠOVÁ, Michaela. Socializácia je narušená, naše predaje tiež. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 5, s. 28-29.
- Fandíme našim. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 20-21.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Podpora domácich výrobcov je pre nás prirodzená. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 11-12/18, č. 44, (2018.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Prečo je odvod pre reťazce zlý nápad. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 11-12/18, č. 44, (2018.
- Slovenské má prednosť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 6, s. 10.
- MIKULCOVÁ, Katarína. Zlaté slovenské ručičky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 18-19.
- Slovenským výrobkom ide karta. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 16.
- Rastie záujem o slovenské výrobky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 5, s. 20.
- MATOŠKOVÁ, Dagmar - GÁLIK, Jozef. Konkurencieschopnosť slovenských potravinárskych výrobkov. In Ekonomika poľnohospodárstva : vedecké periodikum k otázkam agrárnej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2018. ISSN 1338-6336, 2018, roč. 18, č. 2, s. 33-50.