Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0052848 xpca^"
  1. BREZÁNIOVÁ, Mária - JANTOŠOVÁ, Lucia. Financial and economic analysis of hospitals operating in the region Žilina through the selected financial indicators. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 56-66.
    článok

    článok

  2. BREZÁNIOVÁ, Mária - JANTOŠOVÁ, Lucia. Uplatnenie metódy pasport vo vybranom odvetví na Slovensku. In Diagnostika podniku, controlling a logistika. Medzinárodná vedecká konferencia. Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov zo VII. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 16. – 17. apríl 2014. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2014. ISBN 978-80-554-0856-9, s. 12-22 CD-ROM. VEGA 1/0910/12, VEGA 1/1174/12. 1/1174/12, VEGA, Diagnostika podnikových procesov v kontexte manažmentu rizika a stanovenia hodnoty podniku.
    článok

    článok

  3. BREZÁNIOVÁ, Mária - NEUMANNOVÁ, Anna. Uplatnenie metód multikriteriálneho vyhodnocovcania variantov pri diagnostike životného cyklu vybraných podnikov automobilového priemyslu v SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1, s. 32-37 CD-ROM. VEGA 1/1174/12. 1/1174/12, VEGA, Diagnostika podnikových procesov v kontexte manažmentu rizika a stanovenia hodnoty podniku.
    článok

    článok

  4. BREZÁNIOVÁ, Mária et al. Determinants of household consumption. In Doc's on the move 2014. international summer school for doctoral students. Doc's on the move 2014 : proceedings of the international summer school for doctoral students on research methods and soft skills development : 6th - 19th july 2014, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3899-2, s. 48-61 CD-ROM. 13203-1055/BRATISL03.
    článok

    článok

  5. BREZÁNIOVÁ, Mária. Uplatnenie diagnostických metód vo veľkých podnikoch. In Podnikanie ekonomických subjektov na globalizovaných nadnárodných a národných trhoch : vedecký seminár KPH : zborník abstraktov : 19.-20.9.2013 Horný Smokovec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3704-9, s. 34-35.
    článok

    článok

  6. NEUMANNOVÁ, Anna - BREZÁNIOVÁ, Mária. Stanovenie diagnózy strategického podniku pre účely jeho hodnotenia. In Podnikanie – pedagogické aspekty jeho uplatnenia v praxi : zborník z virtuálnej MVK organizovanej pri príležitosti Týždňa vedy : 11.11.2013 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3754-4, s. 196-206 CD-ROM. VEGA 1/1174/12. 1/1174/12, VEGA, Diagnostika podnikových procesov v kontexte manažmentu rizika a stanovenia hodnoty podniku.
    článok

    článok

  7. BREZÁNIOVÁ, Mária. Externá online komunikácia podnikov v kríze. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-9][CD-ROM].
    článok

    článok

  8. BREZÁNIOVÁ, Mária. Analýza vhodnosti indexu bonity ako nástroja identifikácie a hodnotenia krízy v podniku. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 212-220 [CD-ROM].
    článok

    článok

  9. NEUMANNOVÁ, Anna - BREZÁNIOVÁ, Mária. Využitie diagnostických metód pre účely ohodnotenia podniku. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2013. ISSN 1337-4990, 2013, roč. 7, č. 2, s. 17-36.
    článok

    článok

  10. BREZÁNIOVÁ, Mária - ŠTETKA, Peter. Digitálny marketing podnikov v kríze. In Marketing identity : dizajn, ktorý predáva. medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity : dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 4. - 5. november 2013, Smolenice, Slovenská republika. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-554-6, s. 9-25. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.