Výsledky vyhľadávania
- ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 806.8 KB dostupné po prihlásení - POSPÍŠILOVÁ, Vanesa - SMETANOVÁ, Petra. Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113, pp. 289-302. I-24-112-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 345.2 KB verejne dostupné - KALAŠ, Filip - LIPTÁK, Pavol. Language as a Sales Tool: Chatbots and Their Influence on Customers. In International Conference on Economics, Finance & Business. Book of Abstracts of the International Conference on Economics, Finance & Business, Venice. - Praha : International Institute of Social and Economic Sciences, 2025, pp. 3. A-25-106/3020-18.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 11.9 MB dostupné po prihlásení - BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 31-39.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 378.6 KB dostupné po prihlásení
tabuľky
angličtina
Luxembursko
31 - Štatistika - HASPROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - ŽÁK, Štefan. Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 75-90. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 514.5 KB dostupné po prihlásení - KOPČÁKOVÁ, Janka - WEISS, Erik - BOCÁNOVÁ, Slávka. Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 1, pp. 13-25. KEGA 032EU-4/2024.
- BOCÁNOVÁ, Slávka. Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5212-7, s. 5-11.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 492.8 KB dostupné po prihlásení - WEISS, Roland - JANOŠKOVÁ, Mária - KOPČÁKOVÁ, Janka. Product, Brand, and Attendance As Key Factors in the Financing of Sports Club. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 2, pp. 38-47. KEGA 032EU-4/2024.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 403.1 KB dostupné po prihlásení - LECHNEROVÁ, Anna - KALAMEN, Kristián - POLLÁK, František. Benchmarking the Marketing Mix of Leading Energy Drink Brands. In Acta Oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2024. ISSN 1338-6581, 2024, vol. 13, no. 1-2, pp. 66-77. VEGA 1/0110/24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 964.6 KB verejne dostupné