Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 158  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0053088 xpca^"
  1. ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené806.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. POSPÍŠILOVÁ, Vanesa - SMETANOVÁ, Petra. Consumer Perception of Wine Labels: A Case Study of Vitis Pezinok. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113, pp. 289-302. I-24-112-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF 345.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. KALAŠ, Filip - LIPTÁK, Pavol. Language as a Sales Tool: Chatbots and Their Influence on Customers. In International Conference on Economics, Finance & Business. Book of Abstracts of the International Conference on Economics, Finance & Business, Venice. - Praha : International Institute of Social and Economic Sciences, 2025, pp. 3. A-25-106/3020-18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené11.9 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 31-39.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené378.6 KBdostupné po prihlásení

    tabuľky
    angličtina
    Luxembursko
    31 - Štatistika
    článok

    článok

  5. HASPROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - ŽÁK, Štefan. Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 75-90. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené514.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. KOPČÁKOVÁ, Janka - WEISS, Erik - BOCÁNOVÁ, Slávka. Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 1, pp. 13-25. KEGA 032EU-4/2024.
    článok

    článok

  7. BOCÁNOVÁ, Slávka. Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5212-7, s. 5-11.
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené492.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. WEISS, Roland - JANOŠKOVÁ, Mária - KOPČÁKOVÁ, Janka. Product, Brand, and Attendance As Key Factors in the Financing of Sports Club. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785, 2024, vol. 17, no. 2, pp. 38-47. KEGA 032EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené403.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. LECHNEROVÁ, Anna - KALAMEN, Kristián - POLLÁK, František. Benchmarking the Marketing Mix of Leading Energy Drink Brands. In Acta Oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2024. ISSN 1338-6581, 2024, vol. 13, no. 1-2, pp. 66-77. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF964.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.