Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 134  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0053088 xpca^"
  1. BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
    článok

    článok

  2. BÓDY, Glória. Tools for Measuring the National Brand of Slovakia. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, p. 10.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    článok

    článok

  4. MURIN, Viliam. Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137, 2023, roč. 19, č. 1, s. 63-69.
    článok

    článok

  5. KORČOKOVÁ, Marína. Kritéria výberu značky generácie Y a Z. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 2, s. 106-125. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    článok

    článok

  7. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  8. BOSÁK, Martin - SURGENTOVÁ, Dajana. Textilný priemysel a greenwashing. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2023. ISSN 1335-9746, 2023, roč. 22, č. 2, s. 46-54. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  9. CHOMOVÁ, Katarína. The Digital Revolution of Sustainability: Supporting Sustainable Brands Through New Technologies. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 31-40. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  10. DONOVALOVÁ, Alena - BREZINA, Ivan, ml. Udržateľnosť módneho priemyslu v kontexte podpory značiek šetrných k životnému prostrediu. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 21-30. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.