Výsledky vyhľadávania
- BERKEŠ, Andronik. Destinačný marketing a jeho význam pri rozvoji regiónu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 45 s.
- MARCINOVÁ, Miriama. Marketingová komunikácia podniku pôsobiaceho na B2B trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 44 s.
- KRIVÁKOVÁ, Veronika. Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 38 s.
- DLHOŠ, Róbert. Affiliate marketing - využitie a význam inovatívnej formy marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 52 s.
- MICENKO, Mikuláš. Marketingový mix podniku pôsobiaceho na B2B trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 46 s.
- MALIŇÁKOVÁ, Štefánia. Aplikácia marketingových nástrojov spoločnosti Google v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 42 s.
- JANKAJ, Dávid. Proces budovania imidža vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 52 s.
- ROHÁĽ, Róbert. Hniezdna značka a jej vzťah k privátnej značke : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 44 s.
- VAŠÍČEK, Matúš. Marketingová komunikácia v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2014. 55 s.
- ŠPAK, Matej. Marketingový plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2014. 55 s.