Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0053882 xknid^"
  1. BERKEŠ, Andronik. Destinačný marketing a jeho význam pri rozvoji regiónu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 45 s.
    kniha

    kniha

  2. MARCINOVÁ, Miriama. Marketingová komunikácia podniku pôsobiaceho na B2B trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 44 s.
    kniha

    kniha

  3. KRIVÁKOVÁ, Veronika. Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 38 s.
    kniha

    kniha

  4. DLHOŠ, Róbert. Affiliate marketing - využitie a význam inovatívnej formy marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 52 s.
    kniha

    kniha

  5. MICENKO, Mikuláš. Marketingový mix podniku pôsobiaceho na B2B trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 46 s.
    kniha

    kniha

  6. MALIŇÁKOVÁ, Štefánia. Aplikácia marketingových nástrojov spoločnosti Google v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 42 s.
    kniha

    kniha

  7. JANKAJ, Dávid. Proces budovania imidža vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 52 s.
    kniha

    kniha

  8. ROHÁĽ, Róbert. Hniezdna značka a jej vzťah k privátnej značke : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2015. 44 s.
    kniha

    kniha

  9. VAŠÍČEK, Matúš. Marketingová komunikácia v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2014. 55 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠPAK, Matej. Marketingový plán vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2014. 55 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.