Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 56  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0056838 xpca^"
  1. ZUZIK, Jozef - VAVLIČ, Lukáš. Investovanie do spoločností vyplácajúcich dividendu. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2023. ISSN 1335-9746, 2023, roč. 22, č. 2, s. 16-23.
    článok

    článok

  2. "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik ; recenzenti: Zuzana Hrabovská, Iryna Reshetnikova. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. 109 s. [5,45 AH]. ISBN 978-80-225-5099-4.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. GAJDOŠ, Jozef - ANDREJOVSKÝ, Pavol. Najlepšie krajiny pre digitálnych nomádov. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 4-8. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Potenciál spolupráce vysokej školy s praxou. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 9-12. APVV ID 22310006.
    článok

    článok

  5. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Mapovanie zákazníckej cesty v podmienkach tradičného obchodu a online obchodu. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 13-22.
    článok

    článok

  6. KOPČÁKOVÁ, Janka - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Analýza top 10 maloobchodov v rámci Slovenskej republiky podľa vybraných ukazovateľov. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 23-34.
    článok

    článok

  7. JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
    článok

    článok

  8. KAĽUHA, Pavol - STRIČÍK, Michal. Zelený marketing. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 45-51. VEGA 1/0338/22.
    článok

    článok

  9. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - WEISS, Roland. Analýza trendov a KPI vo vybranom podniku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 52-57.
    článok

    článok

  10. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína - ZUZIK, Jozef. Marketingové aktivity spoločnosti Martinus. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 58-62.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.