Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0058828 xkni^"
  1. JADERNÁ, Eva - VOLFOVÁ, Hana. Moderní retail marketing. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 234 s. ISBN 978-80-271-1384-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  2. FORET, Miroslav et al. Management integrované marketingové a podnikové komunikace. Recenzenti: Alena Daňková, Mária Dzurová, Eva Jaderná. 1. vydání. Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018. 135 s. ISBN 978-80-86747-48-4.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.