Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0061331 xpca^"
  1. ŠTETKA, Peter. Farby a ich vplyv na zákazníka. Bratislava, 2015. [2,61 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/10/farby-a-ich-vplyn-na-zakaznika/>
  2. ŠTETKA, Peter. Marketingová stratégia JYSK. Bratislava, 2015. [2,06 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/14/marketingova-strategia-jysk/>
  3. ŠTETKA, Peter. 10 dôvodov, prečo inovatívne projekty prekračujú plánovaný rozpočet. Bratislava, 2015. [2,37 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/08/10-dovodov-preco-projekty-prekracuju-planovany-rozpocet/>
  4. ŠTETKA, Peter. Alternatívy ako vytvárať hodnotu pre zákazníka. Bratislava, 2015. [1,62 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/23/alternativy-ako-vytvarat-hodnotu-2/>
  5. ŠTETKA, Peter. Guerilla marketing. Bratislava, 2015. [4,17 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/27/guerilla-marketing-8/>
  6. ŠTETKA, Peter. Upútanie pozornosti zákazníka v predajni. Bratislava, 2015. [3,07 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/30/faktory-pritazlivosti-a-atraktivity-predajne/>
  7. ŠTETKA, Peter. Technológia verzus človek v obchode. Bratislava, 2015. [2,03 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/03/technologia-clovek/>
  8. ŠTETKA, Peter. Mobilné bankové aplikácie, novodobý nástroj konkurencie. Bratislava, 2015. [2,13 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/05/mobilne-bankove-aplikacie-novodoby-nastroj-konkurencie/>
  9. ŠTETKA, Peter. Chcete mať v podnikaní zelenú? Použite green marketing. Bratislava, 2015. [1,56 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/13/chcete-mat-v-podnikani-zelenu-pouzite-green-marketing/>
  10. ŠTETKA, Peter. Content marketing ako priorita online marketingu. Bratislava, 2015. [1,38 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/21/content-marketing-ako-priorita-online-marketingu/>


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.