Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0061603 xpca^"
  1. ROGOVSKÁ, Vanda. 3D tlač ako nová priemyselná revolúcia. In Marketing identity 2015 : digitálny marketing & digitálny spotrebiteľ. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2015 : digitálny marketing & digitálny spotrebiteľ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 10.-11.11.2015. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2015. ISBN 978-80-8105-778-6, s. 105-119. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.