Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0063732 xkni^"
  1. JADERNÁ, Eva - VOLFOVÁ, Hana. Moderní retail marketing. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 234 s. ISBN 978-80-271-1384-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. BLYTHE, Jim - MARTIN, Jane. Essentials of Marketing. 7th Edition. Harlow : Pearson, 2019. 361 s. ISBN 978-1-292-24410-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. Health at a Glance: Europe 2018 : State of Health in the EU Cycle. Paris : OECD/EU, 2018. 211 s. Health at a Glance: Europe. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/social-issues-migration-health/health-at-a-glance-europe-2018_health_glance_eur-2018-en> ISBN 978-92-64-30334-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. DUŠEK, Jiří. Kapitál v 21. století – teoretické a praktické aspekty. Recenzenti: Marie Hesková, Ladislav Skořepa. 1. vydání. České Budějovice : VŠERS, 2018. online 144 s. ISBN 978-80-7556-031-5.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. PhDWorks. Workshop mladých vedeckých pracovníkov. Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks : Košice, 8. november 2017. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. CD-ROM [85 s.]. ISBN 978-80-225-4470-2.
    Zborník príspevkov a abstraktov z workshopu mladých vedeckých pracovníkov PhDWorks

    elektronická kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.