Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0067697 xpca^"
  1. ŠIPOLDOVÁ, Romana - ŠOLTÉS, Erik. Analýza návštevníkov spravodajskej webstránky s využitím logistickej regresie. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-987X, 2022, roč. 20, č. 1, s. 61-70 online.
    článok

    článok

  2. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Using Text Mining to Analyse Web Addresses (URLS). In 77th International Scientific Conference on Economic and Social Development. Economic and Social Development : 77th International Scientific Conference on Economic and Social Development (Book of Proceedings). - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2022. ISSN 1849-7535, pp. 71-80 online. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  3. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Analýza vnímania pandémie koronavírusu medzi generáciami za použitia korešpondenčnej analýzy. In Mladá veda AIESA 2021. medzinárodná vedecká konferencia. Mladá veda AIESA 2021 : participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach. - Bratislava : Letra Edu, 2021. ISBN 978-80-89962-88-4, s. 73-82 online. I-21-103-00.
    článok

    článok

  4. DÚŽIK, Ondrej - ŠIPOLDOVÁ, Romana. Analýza vplyvu demografických faktorov na ekologické cítenie obyvateľov Slovenska. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-987X, 2020, roč. 18, č. 1, s. 39-48 online.
    článok

    článok

  5. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Charakteristika osobnosti majiteľov automobilov z hľadiska modelu „Veľkej päťky“ (The Big Five personality traits) s využitím korešpondenčnej analýzy. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 337-346 online.
    článok

    článok

  6. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Charakteristika osobnosti majiteľov automobilov z hľadiska modelu „Veľkej päťky“ (The Big Five personality traits) s využitím korešpondenčnej analýzy. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník abstraktov - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020, s. 22.
    článok

    článok

  7. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 494-503 online.
    článok

    článok

  8. ŠOLTÉS, Erik - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - ŠIPOLDOVÁ, Romana. Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 4, s. 197-214 online. VEGA 1/0488/20, KEGA 007EU4/2020.
    článok

    článok

  9. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Digitálny a online marketing. In 100 rokov štatistiky v Československu. aktuálne otázky a odpovede. 100 rokov štatistiky v Československu : aktuálne otázky a odpovede. - Bratislava : Letra Edu, 2019. ISBN 978-80-89962-44-0, s. 161-170.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.