Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0068969 xkni^"
  1. MANKIW, N. Gregory. Macroéconomie. Traduction: Jihad C. El Naboulsi. 8e édition. Louvain-la-Neuve : De Boeck Supérieur, 2019. 615 s. Ouvertures Économiques. ISBN 978-2-8073-2079-6. ISSN 2030-501X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KOTLER, Philip - KARTAJAYA, Hermawan - SETIAWAN, Iwan. Marketing 4.0 : le passage au digital. Louvain-la-Neuve : De Boeck Supérieur, 2017. 160 s. ISBN 978-2-8073-0777-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.